המשטרה: משליכי בקבוק התבערה – מתומכיו של אלי ישי

שמואל וייס 4 Comment on המשטרה: משליכי בקבוק התבערה – מתומכיו של אלי ישי
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המשטרה עצרה הבוקר (רביעי) שלושה בני אדם, שניים מהם נערים, בחשד כי היו מעורבים בהשלכת בקבוק התבערה אמש מחוץ לביתו של אלי ישי, בשכונת הר נוף שבירושלים.

לאחר חקירת השלושה – הודיעה המשטרה כי "מחקירת החשודים שנעצרו על ידי חוקרי ובלשי מרחב מוריה, עולה כי השלושה הגיעו אתמול להשתתף בעצרת התמיכה באלי ישי וכנגד הזיופים שבוצעו לטענתם במהלך הבחירות", עוד בהודעת המשטרה, "טרם הגעתם למקום מילאו שני בקבוקים בבנזין, במטרה להבעיר צמיגים במסגרת המחאה".

"לטענתם, הקהל שהשתתף באירוע מנע זאת מהם ובסיום העצרת לאחר פיזור המשתתפים, נותרו עם שני בקבוקי הבנזין, התרחקו כ-150 מטר ממקום העצרת, שפכו את הבנזין על הכביש, הדליקו אותו ונסעו לביתם. החשודים (בגיר ושני קטינים) יובאו בשעה 12:00 לבית משפט השלום בירושלים".

תגובת מפלגת יחד: "אנו מגנים בתוקף כל סוג של אלימות ופרובוקציה. אנחנו מתנערים וסולדים מהמעשה ומקוים שהעבריינים, הלוקים בנפשם להערכתנו, יבואו על עונשם. אנו מודים למשטרת ישראל על עבודתה המקצועית".

כאמור, התקרית אירעה במהלך הפגנת תמיכה בישי ובמפלגתו, שלא עברה את אחוז החסימה בבחירות האחרונות. בקבוק התבערה הושלך בתום האירוע שבו לקחו חלק עשרות אנשים. הוא התנפץ על הכביש והתלקח, אולם לא נגרם נזק ולא היו נפגעים.

שלושת החשודים הועברו לחקירה במרחב מוריה. מהמשטרה נמסר כי כל העצורים הם יהודים, ושאם כן לא מדובר במעשה ממניע לאומני.



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    זה היה ברור!!!אח"כ הם עוד יגידו שהשסניקים הם מאפיה תמיד ידענו את פרצופם האמיתי של פעילי יחד ועכשיו הוא התגלה ברבים אנשי מחלוקת שנאה..וכו….פפפוווויייי להקיא….שיתעוררו על עצמם לא מספיק הם הובסו הם ממשיכים לעשות מעצמם בדיחה פפפחחח שיתעוררו…ויצילו את הכבוד שאין להם…..

  2. 3

    אלי ישי זרק גם פשוט זה עוד לא פורסם

  3. 2

    'נאמן' עאלק, נאמן לטרור!!!
    עוד תתגלה האמת וגם הזיופים הם מאנשיו של אלי ישי הפרובוקטיבים דוגמת איתמר כהן הדמגוג ודומיו,
    חבר'ה… אכלתם אותה! אתם שייכים עכשיו רק להסטוריה!!!

  4. 1

    צריך לפסול את מפלגת יחד הם אירגון טרור!
    ..שישירו במעצר ..יחד יחד יחד…… ויזמינו את מנהיגם אלי ישי.שיעשה להם ליל סדר. עכשיו הוא ..פנוי..!! משמיץ ובוכה גנבו לי בחירות.!!! והוא גנב דעת כל ישראל …עם הקלטות מרן אמר.ומרן גזר .ומרן אישר. ברוך השם.ביום הבחירות מרן זיע"א ..קבע ודאג שהפלגן ישאר בבית ולארגן עצרות תמיכה עם נוער הגבעות והעמקים……..